Foutmelding 0x800ccc92 e-mail

De foutmelding-0x800ccc92-email kan verschijnen wanneer uw instellingen niet correct zijn in Outlook of Outlook-Express. Het wachtwoord of de gebruikersnaam zijn dan niet goed ingevoerd.

Een andere foutmelding? Klik hier voor een overzicht van foutcodes.

De volgende melding verschijnt wanneer u uw mailprogramma opent en berichten wilt binnenhalen of verzenden:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: ‘alias on Server’, Server: ‘server’, Protocol: POP3, Server Response: ‘-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.’, Port 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92

Steeds weer wordt het wachtwoord voor Outlook Express of Outlook gevraagd. De foutmelding-0x800ccc92-email kunt u proberen op te lossen door de juiste gegevens in te voeren.

Uw accountnaam controleren in Outlook ExpressKlik op Accounts in het menu Extra.Open het tabblad E-mail en klik op uw e-mailaccount.Klik op Eigenschappen en open het tabblad Servers.

Let op!: Bij veel providers is de de loginnaam (gebruikersnaam) dezelfde is als het volledige e-mail adres. Controleer dat voor uw account!